mytraveljourney.reismee.nl

Aangekomen en geen wifi

Beste lezers,

Gister ben ik aangekomen in Bournemouth de reis ging heel goed en mijn kamer is klein maar fijn. Het enige vervelende is dat ik daar geen wifi heb. Ik zit momenteel bij Macdonnalds met thee om wifi te tappen. Dus nu kan ik even een berichtje posten. Morgen beginnen de lessen en ik heb er heel veel zin in maar ben ook wel nerveus. Ik houd een dagboekje bij en ik post een update wanneer het kan. Ik mis thuis ook heel veel, maar hopelijk wordt het minder door de weeks.

Voor nu hele dikke kus. En slaap lekker alvast.

Sorry dat ik geen wifi ofzo heb, maar het moet goed komen. Ik hoop van de week weer wat te plaatsen over hoe de school is.


Liefs,

Reacties

Reacties

Inge

Lieve Naomi, maak je niet druk om de WiFi maar ga genieten van de reis. Heimwee is niet leuk, maar betekent ook een stuk loslaten en groeien Ik verwacht dat deze reis je heel veel moois kan brengen. Liefs xxxl Inge

Diana

We kijken uit naar je verdere verhalen, komt goed kanjer! Xxx

Ronald en lia

Lieve naomi,
Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Heel veel plezier de komende tijd en hou ons op de hoogte (als de wifi het doet natuurlijk). Anders ga je maar op onze kosten kopjes thee bij mcdonnalds drinken. Doei.
Ronald en lia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active