mytraveljourney.reismee.nl

Reis Informatie

Beste lezers,

Ik wil jullie graag wat reis informatie geven, zodat jullie ook weten wanneer jullie de verhaaltjes over mijn reis kunnen verwachten.

Ik vertrek op 17 juni en ik kom 1 juli weer terug. Ik vertrek met het vliegtuig vanaf Schiphol en vlieg rechtstreeks naar Southampton. Vanaf daar reis ik met de bus naar Bournemouth. Ik verblijf in een residentie ( een kamer, met een gedeelde badkamer en keuken). Als jullie het leuk vinden als ik mijn recepten plaats die ik daar klaar maak moeten jullie het zeker zeggen, dat lijkt me heel leuk!


Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten.


Heel veel liefs,


Naomi

Reacties

Reacties

Ronald en Lia

Ja houd ons maar op de hoogte met die recepten, zeker Lia wil wel weten wat ze daar allemaal eten.
Overigens was Bournemouth van de week op tv bij een huizen programma, lekker aan het water dus zwemspullen mee!
Gr. Ronald en Lia

Naomi

@Ronald en Lia
Ja die zal ik niet vergeten! ik zal jullie op de hoogte houden.

X

Ronald en lia

Hallo reiziger, heb je al een beetje je plekje gevonden? En zijn er al foto's?
Gr lia en Ronald

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active