mytraveljourney.reismee.nl

Naar huis

Beste lezers,


Mijn tijd in Bournemouth zit erop. Ik heb leuke dingen en minder leuke dingen meegemaakt. Maar uiteindelijk had ik het voor geen goud willen missen. Het heeft me sterker gemaakt. Het heeft me aan het denken gezet over mijn toekomst en over mijn leven. Hoe wil ik het? Hoe wil ik dat mensen naar mij kijken? En vooral hoe wil ik mezelf kunnen zijn? Ook heeft het mijn hart nog groter gemaakt. Het heeft me de kleine dingen van thuis meer leren waarderen.

Ik wil graag iedereen bedanken voor het lezen naar mijn verhalen ( ookal waren het er niet veel )

Voor diegene die ik persoonlijk ken ( wat denk ik 95% van jullie zijn) heb ik foto's gemaakt en die kunnen jullie als jullie een keer langskomen ofzo bekijken!


Lots of love,


Reacties

Reacties

Diana en Wijnand

Lieve Naomi,
Wat een prachtig verhaal! We waren al heel trots, maar na het lezen van dit verhaal zijn we echt super super trots en heel benieuwd wat je plannen zijn. Een ding weten we, dat het dit keer plannen zijn die je met je hart zult maken en dat is het allerbelangrijkste! We zijn nu bijna op Schiphol dus nog even en we gaan je weer zien en... knuffelen!! Love you!!

Lia en ronald

Lieve Naomi,
Fijn dat je weer terug bent. Zo te lezen met een koffer vol ervaringen en nieuwe inzichten. En een nog groter hart, hopelijk passen wij daar nog beter in.
We hopen dat we je snel weer zien om je ervaringen te delen en natuurlijk je foto's te zien.
Gr. Lia en ronald

Inge

Lieve Naomi, ik ben heel trots op je en jij ook op jezelf zoals ik het lees. En dat is wat telt, hoe je zelf naar de wereld kijkt. Jij bent het middelpunt van jouw leven dus ook degene die voor zichzelf bepaalt hoe dat er uit zou moeten zien. Fijn dat je er zo van genoten hebt en gelevert. Ben zeker heel erg benieuwd naar jouw foto's en nog meer verhalen.

Liefs Inge, uit Assen ipv Lieveren

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active