mytraveljourney.reismee.nl

update en vragen beantwoorden

Beste lezers,

veel van jullie ( haha nou klink ik echt alsof ik super veel mensen heb die me verhalen lezen) hadden vragen. Dus ik dacht waarom beantwoord ik deze vragen niet in een nieuwe blogpost.

En zijn er al foto's?

Er zijn wel foto' s alleen vooral op de fotocamera en ik heb helaas geen apparatuur bij me om ze op de computer te zetten, dus jullie moeten nog even wachten op foto' s sorry.

Heb je al Engels gekookt? Of hoef je niet zelf te koken?

Ik verblijf in een residentie, en daar zijn ontbijt en avondeten bij inbegrepen. Ik hoef dus niet zelf te koken.

Is de les ook meegevallen?

Op het begin was het heel moeilijk, vooral de nieuwe woorden en grammatica, maar het gaat steeds beter en ik vind het heel leuk hier op deze school.

wat is gezipt???

Gezipt is eigenlijk een kabelbaan, maar dan heel hoog en zit je vast in teugels en hang je met een heel dik draad aan een kabel en roetsj je zo naar beneden, je kan dus ook je handen los laten als je wilt!

Hadden ze geen dolfijntjes in de shop???

Ja, ze hadden wel dolfijntjes, maar alleen van die knuffel dolfijntjes met glitters en die waren heel lelijk haha


Sorry dat ik niet meer te vertellen heb, of nouja eigenlijk niks, maar gister is er niets gebeurt behalve dat ik naar school ging. en vandaag heb ik ook alleen school.


Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.


Liefs,


Reacties

Reacties

Diana en Wijnand

Lieve Naomi,
Zo is alles duidelijk, heel goed! En uiteindelijk kwam je daar ook om les te volgen dus geen excuus nodig lijkt ons haha. Nog een hele fijne laatste week! Veel liefs van ons xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active