mytraveljourney.reismee.nl

weekend van 24 en 25 juni

Beste lezers,

Afgelopen weekend heb ik veel gedaan. Zaterdag begon de dag met het oceanarium. Er waren prachtige dieren, zoals pinguïns, otters, schildpadden, haaien, en een heleboel kleurrijke vissen. Het was heel mooi om te zien. Om 11 uur werden de otters gevoerd, alleen kon ik niks zien want ik mocht er niet langs van mensen, dus dat was jammer. Om 12 uur werden de pinguïns gevoerd en dat kon ik gelukkig wel zien! Toen ik dat had gezien ben ik naar de uitgang geweest en kwam ik in de souvenirshop terecht. Daar heb ik nog een heel schattig pinguin knuffeltje gekocht. Vervolgens ben ik naar het strand gewandeld en nog even in het zand gezeten. Ik had boterhammetjes bij me dus die had ik ook opgegeten.

Hier in Bournemouth hebben ze een pier en daar is ook een zip. Dus ik besloot om daar vanaf te gaan. Het was echt heel leuk! je moest eerst natuurlijk alles aan doen en hun moesten natuurlijk controleren of alles goed zat. Toen moest je naar een toren lopen met allemaal trappen en als je eenmaal boven was, werd je vast gemaakt en moest je van het plateau af springen en werd je zo naar beneden gezipt.

Zondag (dus gister) ben ik wezen shoppen en heb ik een hele mooie blauwe bloementjes jurk gekocht bij de New Look, en nog een ander leuk pakje bij de H&M.

Nu ben ik op school en ik heb me blauwe jurkje aan. Mijn les begint pas half 2 maar nu had ik teminste tijd om even lekker te schrijven.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.

Tot snel bij het volgende verhaal.


Liefs,

Reacties

Reacties

denise

Ahhw!! Wat leuk om dit te lezen ik wist natuurlijk het een en ander al omdat we elkaar gesproken hadden via whatsapp maar dat je van een plateau bent afgesprongen wist ik nog niet, superstoer!
Je kleding is ook echt leuk en staat je goed! :-)
Veel succes vandaag op school doe je best ga ervoor!!
Liefs Denise

ronald en lia

hallo Naomi,
zo te lezen heb je een leuke tijd en ben je al weer op de helft. Hoe zijn de ervaringen op school? kun je het goed volgen? Engelse les is één, maar een les in het Engels is denk ik wat anders.
we zijn benieuwd. o ja. wat is gezipt???
gr. Lia en Ronald

Diana en Wijnand

Lieve Naomi,
Zie je wel dat zijn toch leuke verhalen! Je komt er wel! Super ook alle reacties van anderen! Nou hoop dat er nog leuke nieuwe mensen op school of in de residentie komen en fijn dat de kok weer terug is! Veel plezier nog! Xxx papa en mama

Ronald en Lia

Hadden ze geen dolfijntjes in de shop???
Ja je weet wel die gekke tante van je is daar helemaal gek van.

Leuk om te lezen dat je het zo naar je inheb. Ik heb alleen nog een antwoord op mijn vraag of je zelf ook kook ( op de engels manier dan he)

Succes.

groetjes Ronald en Lia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active