mytraveljourney.reismee.nl

Donderdag 22 juni

Beste lezers,

Sorry dat ik even niks heb geschreven, maar dat kwam door gebrek aan tijd en me hoofd stond er niet naar. Mijn engelse toets ging heel goed en ik zit nu op C1. C2 is het hoogst wat je kan halen dus ik heb heel erg hoog gescoord. gisteren ben ik naar het strand en de pier geweest en dat was heel mooi. vanmiddag ga ik er weer heen, want voor de aankomende dagen voorspellen ze regen :( Mijn laatste les voor vandaag begint nu dus ik schrijf als ik klaar ben misschien nog wat!


Liefs,


Reacties

Reacties

denise

Heey lieverd, leuk om te lezen hoe het er daar aan toe gaat. Goed zeg je behaalde score voor de toets! Echt super, ben trots op je.
Hoe is het weer daar? Hoeveel graden? Je schrijft dat je vlakbij het strand zit ideaal zeg. Beetje leuke mensen daar?

Liefs denise

Ronald en Lia

Super, goed gedaan de toets. Is de les ook meegevallen? Heb je al Engels gekookt? Of hoef je niet zelf te koken?

Lekker genieten,

Liefs Ronald en Lia

Inge

Je kunt trots zijn op jezelf. Geniet goed van het weekend, hopelijk heb je er mooi weer.

Liefs xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active