mytraveljourney.reismee.nl

Maandag 19 juni 2017

Beste lezers,

Ik ben nu op school, en ik heb net een test gedaan en ik hoor zo mijn uitslag. Dan krijg ik nog een rondleiding en mijn schema voor deze week. Hier kan ik gewoon de computers gebruiken met internet dus dat is fijn. ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Ik denk even naar het strand wandelen en foto's maken. Ik hoop trouwens dat het eten vanavond beter is of nouja in iedergeval wat gezonder, want volgens mij kennen ze dat woord hier niet haha.

Ik hou jullie op de hoogste!

Liefs,


Reacties

Reacties

Ronald en lia

Als je in Engeland bent aan het strand, eet je natuurlijk een ijsje met een flake.
Gr lia en Ronald

Inge

Klinkt goed, veel plezier op het strand. En ik hoop dat je een mooi rooster hebt.
Groetjes Inge

Diana en Wijnand

Lieve Naoom, intussen weten we hoe het is gegaan op school. Wauw! Straks verstaan we je niet meer als je thuis komt. Cambridge Engels! Super goed hoor. Nou alle reden om nu lekker te gaan genieten, op zoek naar bijvoorbeeld een flake ! Ook benieuwd wat dat is dus kom maar op met die foto's!
Heel veel liefs van papa en mama ????

Diana en Wijnand

De vraagtekens waren een emoticon met hartjes!

Ronald en Lia

Lieve Naomi,
Is het in Engeland ook zo warm?
Hoe gaat het verder? Je draai al een beetje gevonden. Ik begrijp uit de reactie van je moeder dat de test Engelse taal goed is verlopen.
Groeten

Inge

Hoi Naomi, super goed van die tests, petje af maar je hebt het daardoor wel extra druk gekregen begreep ik. Ben benieuwd hoe het nu is.

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active